~ Organic Shop Shampoo & Conditioner by Natura Siberica~

by - Μαρτίου 16, 2018

  Καλησπέρα σας, αγάπες της ομορφιάς και της περιποίησης! 

Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια απρόσμενα ευχάριστη έκπληξη που είχα τα μαλλιά μου για πριν λίγες εβδομάδες! 

 Αρχικά να σας εκμυστηρευτώ πως ουδέποτέ μου είχα την περιέργια να δοκιμάσω κάποιο διαφορετικό σαμπουάν ή αφρόλουτρο, πλην αυτών του εμπορίου. Προς κακή μου τύχη!! 
 Πριν λίγο καιρό, έκανα μία παραγγελία από την πολυαγαπημένη μου εταιρία Natura Siberica, όπως συνηθίζω τον τελευταίο καιρό, μιας και είμαι αρκετά ως πολύ ευχαριστημένα από πολλά της προϊόντα που δοκίμασα. Έτσι, λοιπόν, έπεσε το μάτι μου στη σειρά Organic Shop και ειδικότερα στα σαμπουάν και κοντίσιονερ αυτής. Όπως θα δείτε και στην φωτογραφία παρακάτω, το κάθε σαμπουάν έχει και το αντίστοιχο κοντίσιονερ και υπάρχουν για διαφορετικές και ποικίλες ανάγκες μαλλιών! Εγώ διάλεξα αυτά που υπόσχονται λάμψη με βάση το βούτυρο καριτέ και τα νούφαρα! 



 Σίγουρα, δεν περίμενα πως θα δω κάποια αλλαγή στα μαλλιά μου, μιας και τόσα χρόνια πίστευα πως όλα τα σαμπουάν είναι σχεδόν το ίδιο.. Σίγουρα, αν δεν έχει δοκιμάσει κάποια κοπέλα αντίστοιχο φυσικών κυρίως συστατικών, δεν θα μπορέσει εύκολα να καταλάβει αυτό που ένιωσα κι εγώ! Κορίτσια, για πρώτη φορά, ξέβγαζα τον αφρό από τα μαλλιά και έτριζαν κυριολεκτικά από την καθαριότητα! Ξέρετε, εκείνος ο θόρυβος που ακούγεται όταν πλένονται πολύ καλά τα πιάτα και με ζεστό νεράκι!! 
 Τώρα..έχουμε και λέμε..γενικές εντυπώσεις! Πρώτα από όλα, η μυρωδιά αυτών των προϊόντων είναι τελείως διαφορετική από τα συνηθισμένα σαμπουάν και στην αρχή, δεν θα σας το κρύψω, μου ήταν και λίγο δυσάρεστη..αλλά! Φορά με τη φορά, την συνήθισα και τελικά να την επιθυμώ, για τον λόγο ότι ένιωθα τα μαλλιά μου να καθαρίζουν και αυτές οι μυρωδιές μου ξυπνούσαν στο μυαλό την φρεσκάδα και την αγνότητα των συστατικών τους. 
 Επίσης, θέλω να επιμείνω λίγο στο ότι τα προϊόντα αυτά αναγνωρίζονται για τη μη προσθήκη sls (και parabens), αλλά παρόλ' αυτά, δημιουργείται κανονικά ένας πολύ απάλός αφρός και οφείλεται στην ουσία Sodium Coco Sulfate, που είναι λίγο πιο "ευγενικό" και φιλικό για εμάς. Δεν παύει όμως να είναι σαμπουάν που δημιουργεί κανονικά αφρό, ό, τι και να σημαίνει για τον καθένα μας αυτό. 
 Όσον αφορά το κοντίσιονερ, είναι ένα νορμάλ κοντίσιονερ, πολύ κοντά στην μυρωδιά του αντίστοιχου σαμπουάν και πιστεύω πως βοηθάει πολύ στο να πυκνώνει τον όγκο των μαλλιών, καθώς όταν τα ξεβγάζω τα νιώθω αρκετά πυκνότερα και δομημένα. 
 Τέλος, πιστεύω πως αυτά τα δύο καλούδια σε συνδυασμό, τα βοήθησαν πάρα πολύ στο να αποκτήσουν πολύ λάμψη, αλλά και ανάλαφρο αποτέλεσμα στην κίνησή τους. Συν ότι μετά από πάρα πολύ καιρό, ίσως από όταν ήμουν παιδάκι ακόμη, έχω αυτήν την αίσθηση της απόλυτης καθαρότητάς τους!

 Γενικά, έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη για την αγορά μου αυτή και την τόλμη μου να δοκιμάσω πιο απαλά σαμπουάν, γι' αυτό και τα παρήγγειλα ξανά. Ο, ναι, κορίτσια μου! 

   Αυτά από μένα για αυτήν την φορά..πείτε μου,αν θέλετε, αν έχετε δοκιμάσει κι εσείς κάποια αντίστοιχα σαμπουάν, κοντίσιονερ ή κρέμες..εγώ έχω ακόμη πολλά να σας πω για τα μαλλάκια μου και το πως τα περιποιούμαι τελευταία! 

            Φιλιά πολλά,

                 Νίνα!

    

You May Also Like

0 σχόλια